או השאירו פרטים
    ונחזור אליכם בהקדם

    שביעות רצון מלאה של למעלה מ- 10,000 עסקים כבר יותר מ-50 שנים

    המבצעים שלנו

    אנו ביזמקו מאמינים שתפקידנו לדאוג שהעסק שלך יתנהל כרגיל ללא הפרעות

    מוקד תמיכה

    מוקד תמיכה

    לכל פניה שלכם תמצאו תשובה אצלנו.
    אחד הדברים המתסכלים ביותר, שכל אחד מאתנו נתקל בו, הוא המענה האוטומטי לשיחות הטלפון. אצלנו תענו תמיד במענה אנושי כבר בשיחה הראשונה.
    ובמקרה של תקלות – נציגי המוקד מיומנים במתן מענה ראשוני מיידי כדי לחסוך זמן ועצבים.

    תמיכה מרחוק

    תמיכה מרחוק

    למה לחכות ולהפסיד זמן יקר?
    לפעמים המדפסת נתקעת או שהמחשב עובד לאט ותמיד זה קורה בזמן הכי קריטי. רוב קריאות השירות נפתרות באמצעות התמיכה מרחוק של יזמקו.
    מחלקת המחשוב שלנו פותרת 85% מהבעיות על ידי התחברות מרחוק! וחוסכים המתנה מיותרת!

    התראות אוטומטיות

    התראות אוטומטיות

    נגמרו הסחות הדעת המיותרות!
    הטונר עומד להסתיים? המדפסת תשלח לנו מייל אוטומטית והטכנאי כבר בדרך. נמאס לכם לדווח על מונה המדפסת? המדפסת תשלח אלינו בעצמה.
    הזמן שלכם יקר מדי בשביל להתעסק בזוטות, תנו לנו לדאוג לדברים האלה.

    פיתוח פתרונות

    פיתוח פתרונות

    פתרונות בהתאמה אישית!
    לכל עסק צרכים שונים. צוות הפיתוח שלנו מפתח פתרונות תוכנה המותאמים לאותן דרישות לאחר אפיון צרכים.
    בין הפתרונות ניתן למצוא ניהול טוב יותר של מערך ההדפסה בארגון, התראות ומערכת דוחות כמו גם אינטגרציה ובניה נכונה של מערכת המחשב.

    טכנאי שטח

    טכנאי שטח

    מקצועיות בראש ובראשונה!
    ליזמקו מערך טכנאים בפריסה ארצית, המגיעים במהירות לאתר ומתקנים כל תקלה.
    רוב הטכנאים המועסקים אצלנו נמצאים בחברה פרק זמן העולה על 10 שנים ואף 20 שנים, מתוקף זאת הם האוטוריטה בתחומים הרלוונטיים ויעמדו לצידכם בכל בעיה.

    מלאי חלפים

    מלאי חלפים

    כל טכנאי שטח מחזיק ברכבו את הציוד לפתרון כלל הבעיות.
    הטכנאי גילה בעיה שמצריכה החלפת חלק? לא תאלצו לחכות להגעת טכנאי פעם נוספת.
    במידה ולא ניתן לפתור את התקלה במקום, יזמקו מתחייבת להציב אצל לקוחותיה מכונה חלופית עד לסיום תיקון התקלה במעבדות החברה.

    חזון יזמקו

    "שירות מעולה ואמין תוך שביעות רצון מלאה מכל לקוחותינו ושיפור מתמיד בפעילות"
    המשפט הזה מלווה אותנו כבר למעלה מ- 50 שנים. מיום הקמתה, חברת יזמקו חותרת להיות חברת השירות הטובה, המקצועית והאמינה ביותר ללקוחותיה העסקיים.
    החל מהעובדה שכל קריאות השירות יזכו למענה אנושי ורובן יפתרו כבר בשיחה הראשונה, המשך במערך טכנאים מקצועי בפריסה ארצית וכלה ביכולות תמיכה מיידים מרחוק.
    אנו מאמינים באמת ובתמים שתפקידנו לדאוג שהעסק שלך יתנהל כרגיל וללא הפרעות.

    מזה כ- 31 שנים יזמקו מייצגת בישראל את הקונצרן היפני Kyocera הידוע במוצריו האיכותיים.
    בין המוצרים ניתן למצוא מדפסות לייזר, מכונות צילום, מדפסות משולבות ומכשירי צבע.
    יזמקו מייבאת, משווקת ומעניקה שירות ללמעלה מ- 10,000 משרדים וחברות בפריסה ארצית.
    בנוסף לשירות המקצועי, ליזמקו מחלקת פיתוח העוסקת במתן כלים ופתרונות לניהול המשרד, המותאמים לצרכיו היחודיים של כל לקוח.

    ליזמקו חטיבת מחשוב העוסקת במכירת פתרונות מחשוב מתקדמים לעסקים כגון שרתים, תחנות עבודה, פתרונות ענן, אבטחת מידע וכו'.
    החטיבה מתמחה במתן שירות מעולה למערך המחשוב בבית העסק בעזרת התחברות מרחוק, טכנאי שטח מקצועיים ומעבדת שירות משוכללת.

    חטיבת המשקאות למשרד של יזמקו מציעה פתרונות שונים כגון:
    DRINKA - מכשיר ייחודי הפותח על ידינו ומציע את כל סוגי המשקאות (חמים, קרים, צלולים ומוגזים).
    מגוון מכונות קפה אוטומטיות הטוחנות פולי קפה במקום ומאפשרות שימוש בחלב מוקצף טרי.
    ברי סודה / מים צלולים ונקיים במיוחד, בזכות פילטר ייחודי.

    שאלות נפוצות

    מה נכלל תחת ההגדרה "מיכון משרדי"?

    מיכון משרדי כולל את כל המכשירים האלקטרוניים המאפשרים את ניהולו התקין של בית העסק, החברה, הארגון או המשרד. לרוב, יכללו הפתרונות הללו שימוש במכשירי מדפסת, מכונות צילום, מגרסות, סורקים אופטיים, מכשירי פקס וכן מכונות רב תכליתיות, המשלבות בין הפתרונות הללו במכשיר אחד. כל אחד מהמכשירים המשרדיים הללו מהווה מנוף מעולה לטובת העסק, מאפשר לו לעבוד ביעילות ובמהירות, לשמור על קשר רציף עם ספקים ועוד. מדי שנה, במיוחד לקראת זמן ספירת המלאי, חשוב מאוד לבדוק את כל ציוד המיכון המשרדי – לבדוק מה עובד היטב, מה דורש תיקון, במה אין צורך ומהו הציוד החדש שנכנס ל"שוק" וייתכן וכדאי להתחדש בו.

    האם מדפסת צבע למשרד יודעת לעשות דברים נוספים?

    ברור! כיום, מרבית מוצרי המיכון יודעים לעשות עוד דברים נוספים, מעבר לתפקיד הצר המוגדר שלהם. למשל, רכישת מדפסת לייזר צבעונית משולבת, יכולה לתת לכם לא רק אופציה להדפסה המסורתית בצבע במהירות גדולה יותר, אלא גם אופציות להדפסה משני צידי הדף, למשל. כך, באופן זה תוכלו להדפיס בצורה הקרובה מאד לרמה מקצועית את כל הניירת המשרדית שלכם, ללא צורך במכון הדפסה חיצוני.

    מה חשוב לבדוק לפני שאתם רוכשים מדפסת לייזר צבעונית משולבת למשרד?

    בדומה לכל סוגי המיכון המשרדי, גם המדפסת שלכם תצטרכו לבחור בהתאם לדרישות הפעילות המשרדית שלכם, כמו גם בהתאם לצרכיהם המשתנים של העובדים במשרד. כך שאחד מהדברים הראשונים שיהיה עליכם לבדוק יהיה, כמובן, היקף הצורך שלכם בהדפסות צבעונית. מלבד כך, תצטרכו, בעת בחירת המכונה המתאימה, להתייחס גם להספק אותו מפיקה המכונה, בכדי לוודא כי כמות הדפים שהיא מסוגלת להפיק במשך דקה תואמת את צרכי המשרד וקצב פעילותו. לצד גורמים חשובים אלה, לפני הרכישה, חשוב לברר האם נדרשות לכם יכולות ספציפיות נוספות, כגון צילום מסמכים או הדפסה משני צידי הדף, ובהתאם לרשימת היכולות הנדרשת לכם – לבנות את מפרט המכשיר האופטימאלי עבורכם.

    מה חשוב לוודא כשאתם רוכשים מיכון משרדי מגוף מסוים?

    כמובן, בראש ובראשונה חשוב כי בחברה המשווקת יעמוד לרשותכם שירות מקצועי שיאפשר לכם להתאים את ציוד המיכון המשרדי לצרכיכם הייחודיים. כמו כן, חשוב לוודא כי לציוד שלכם יש אבא ואמא – כלומר – יצרן ציוד אמין ומוכר וחברה ישראלית שלא רק מוכרת לכם את הציוד, אלא גם מגבה אתכם בזמן השימוש בו – הן מבחינת האחריות והן מבחינת תמיכה באמצעות מוקד שירות טלפוני, שמסייע לכם מרחוק. זאת, מאחר, וחלק גדול מהבעיות הכרוכות בשימוש בציוד משרדי ממוכן מקורו בתקלות אנוש (או בחוסר ידע מספק), ולכן, חשוב שמאחורי הציוד יעמוד גוף רציני, שמסוגל לספק לכם את כל סוגי התמיכה שלהם אתם נזקקים.

    כיצד אדע מהם פתרונות המיכון המתאים למשרד שלי?

    שאלת השאלות! מערכות מיכון משרדי הן כמעט אינסופיות – יש שלל אפשרויות, מגוון רחב של מכשירים וגם פערים לא מעטים מבחינת תקציב ואיכות. אם כן, כיצד תדעו מהם פתרונות המיכון המתאימים לכם? מילת המפתח כאן היא: התאמה אישית בהתאם לצרכים שלכם, ומעל הכל – לדעת שפתרונות מיכון מתאימים הם אחד המפתחות העיקריים לקיומו של עסק מצליח ויעיל. חשבו, ראשית, מהן המטרות שלכם: האם אתם רוצים לייעל את מערך הזמן של העובדים? האם אתם רוצים לחסוך בהוצאות? האם מדובר במשרדים קטנים ואתם נזקקים לפתרונות שיחסכו לכם במקום? כך תוכלו ליצור רשימה מסודרת של מכשירים העונים על מטרותיכם.

    בחרתי ציוד איכותי – מה עוד עלי לבדוק?

    אם בחרתם בציוד מיכון איכותי ומתקדם והבטחתם שהוא עונה לצרכים שלכם, כעת חשוב לוודא שהוא אכן יחזיק לאורך שנים ושבמקרה של תקלה – תקבלו שירות הולם. לכן, בטרם הרכישה, בדקו מהי האחריות הניתנת עבור המוצרים השונים ומה היא כוללת. במקביל, בדקו מה כולל מערך השירות של החברה – האם יש שירות לקוחות שניתן ליצור איתו קשר במידה ואחד המכשירים מתקלקל? האם החברה ממנה תרכשו את המוצרים מפעיל צוות טכנאים שיכול להגיב לקריאה שלכם במהירות? זכרו: ציוד איכותי זה חשוב מאוד, אך חשוב לא פחות לוודא שההשקעה הכספית שלכם לא תרד לטמיון עם התקלה הראשונה.

    התאמת הפתרון ללקוח

    לחברת יזמקו צוות מתכנתים, המפתח פתרונות מדפסות לעסקים על פי צרכים ודרישות ייחודיות בנושאי: שליטה ובקרה, אבטחת מידע, הרשאות ומערכת דוחות

    מענה ומתן פתרונות מהיר

    לקוחותינו מקבלים את השירות הטוב ביותר למדפסות לעסקים - החל משיחת הטלפון הראשונה, המשך בהתחברות מיידית מרחוק ועד לשירות פיזית באתר הלקוח

    שירות מהיר ומקצועי

    טכנאי השטח שלנו עוברים הדרכות והכשרות באופן קבוע. כל הטכנאים מצוידים בכלים טכנולוגיים למתן תגובה מהירה ומקצועית לטיפול בתקלת מדפסות