מגזין הפתרונות של יזמקו

פתרונות מודפסים לשיווק העסק שלכם

עידן הדיגיטל הפחית משמעותית את כמויות הנייר המודפס בחברה, אך עדיין יש תחום אחד שבו איננו מוותרים על הגרסה המודפסת – חוברות המציגות את העסק וקטלוגים מעודכנים הכוללים את מוצרי החברה. כיצד תוכלו להגדיל משמעותית את כמות המכירות ולשווק את העסק בצורה טובה יותר?

שיווק העסק בכנסים

כנסים מהווים נקודת מפגש בין ספקים ללקוחות פוטנציאליים. הן כנסים בארץ עם לקוחות דוברי עברית והן כנסים מקצועיים בכל העולם, מהווים מנוע צמיחה חשוב בתעשיות רבות. בתחום זה הדפסת חוברות הופכת להיות משמעותית ביותר. כאשר אתם רוכשים מדפסת המסוגלת להפיק מאות חוברות מבלי שתזדקקו לשירותי בית דפוס אתם מגדילים משמעותית את היכולת לעדכן את החוברת בזמן אמת ולהתאים אותה ככפפה ליד לקהל היעד שלכם.

לדוגמה: אם אתם משווקים מוצרים לגני ילדים ומעוניינים להוסיף גם מצלמות אבטחה לאור העניין הרב בקרב הציבור במוצר זה כיום, תוכלו להוסיף לחוברת את המוצר בעצמכם גם אם בעבר הדפסתם מאות עותקים של חוברת שבה לא נכלל מוצר זה. לקוחותיכם העסקיים והפרטיים יכולים לעיין בחוברת בעת ההזמנה ולהוסיף מוצרים נלווים. החוברת מציגה אך ורק את המוצרים של החברה שלכם בצורה ברורה עם תמונות מקצועיות ומחירים. כל אלה יוכלו להקל על תהליך ההזמנה ולהגדיל משמעותית את היקף המכירות שלכם.

קטלוג הכולל את המוצרים והשירותים

הלקוחות שלכם אוהבים לרכוש מוצרים מאותו הספק. לכן, כאשר אתם מתבססים רק על קטלוג מקוון באתר האינטרנט אתם מאפשרים להם להשוות מחירים עם המתחרים ועשויים לאבד את הלקוח. כאשר אתם מדפיסים חוברות עונתיות עם המוצרים והשירותים שאתם מציעים

ניהול הדרכה פנים ארגונית

לצד היתרונות שיש לחוברות בפן השיווקי אתם יכולים גם להשתמש במדפסות על מנת להדפיס חוברות הדרכה פנים ארגוניות. כיום, יש חשיבות גבוהה לשימור הידע הארגוני ויצירה של חוברות מסודרות הכוללות את הנושאים שמעבירים צוותי העובדים הוותיקים ורכזי ההדרכה שלכם, יעזרו ליצור מאגר מסודר של פתרונות וטיפים אליהם יוכלו העובדים לפנות בעת הצורך, שנים רבות לאחר שסיימו את ההדרכה בתחום.

שימוש בשפות שונות

יתרון נוסף שיש להדפסת חוברות בעצמכם הוא היכולת להוסיף שפות נוספות לכל קטלוג או חוברת. אם אתם פותחים שוק נוסף במדיות הדוברות – צרפתית, ספרדית, ערבית ושפות נוספות תוכלו לייצר כמות קטנה של חוברות בשפה הזו, על מנת לפנות לקהל היעד בשפה מוכרת. נכון, אנגלית מהווה היום שפה המקשרת בין חברות בכל העולם, אך כאשר לקוח קורא תיאור מוצר בשפת האם שלו הוא מרגיש חיבור גדול יותר לחברה המשווקת גם אם היא נמצאת מעבר לים.

לסיכום, הדפסת חומרים שיווקיים יכולה להגדיל בצורה משמעותית את המכירות שלכם. חשבו אילו מוצרים ושירותים תוכלו להוסיף לחוברת הבאה שתוציאו וגלו כלי שיווק חדשים לעסק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *