שאלות נפוצות

למה בכלל צריך שירות למדפסות?

המדפסת משמשת כלי עבודה חיוני בפעילות היום יומית בכל ארגון, בין אם בהדפסת חשבוניות, תעודות משלוח, מסמכים, טבלאות וכולי.

כשהמדפסת נתקעת, הפעילות במשרד מואטת ואף נעצרת לעתים.

השרות למדפסות חיוני למשרד, כיוון שהוא משחרר את אותם "צווארי בקבוק" העלולים להיגרם כתוצאה מבעיה במכשיר.

השירות אף מסייע לעובדים במשרד להתרכז בפעילות השוטפת במקום לבזבז זמן יקר על טיפול במדפסות.

במרבית המקרים, חבילת השרות כוללת, מלבד טיפול בתקלות ואספקת חומרים מתכלים (טונר).

למה יזמקו?

מאז היווסדה, לפני יותר מ- 45 שנים, שמה לה יזמקו למטרה להיות חברת השרות הטובה ביותר בענף המדפסות.

למעלה מ- 10,000 לקוחות יזמקו נהנים מחוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר הכוללת מענה אנושי מהיר, זמינות מיידית בפריסה ארצית ופתרונות מקצועיים לכל בעיה.

ומעל הכל, אמינות, מקצועיות ושביעות רצון הלקוחות הם הערכים שעליהם מבוססת יזמקו.

מה ההבדל ביניכם לבין המתחרים?

על בסיס תפיסת השרות המעולה, יזמקו מציעה כיום ללקוחותיה פתרון מקיף לצרכי המשרד:

  • מחלקת המיכון המשרדי – מדפסות, מכונות צילום ומכשירים משולבים מתוצרת KYOCERA יפן
  • מחלקת משקאות למשרד – מכונות קפה איכותיות, ברי מים/סודה ומכשיר דרינקה (DRINKA) – כל המשקאות למשרד במכשיר אחד

לכל המחלקות מכנה משותף והוא השרות המקצועי של יזמקו, המונה כ- 120 נציגים במחלקות השונות:

  • מוקד טלפוני – מענה אנושי הפותר מס' רב של תקלות כבר בשיחה הראשונה
  • שרות באתר לקוח – כ- 60 טכנאים מקצוענים בפריסה ארצית
  • תמיכה מרחוק – נציגי Help Desk הפותרים בעיות בהתחברות מרוחקת

בנוסף, קיימת ביזמקו מחלקת פיתוח הכוללת צוות מתכנתים המפתחים פתרונות וכלים, על פי אפיון וצרכי הלקוח.

מה כדאי - מדפסת או מכשיר משולב, שחור לבן או צבע?

כחלק מתפיסת העולם של יזמקו כחברת שרות ולא "מוכרת קופסאות", המטרה היא להתאים את המוצר לצרכי המשרד.

יועצי המיכון של יזמקו יגיעו לפגישה, בה יבצעו אפיון צרכים בהתאם לדרישות העסק.

ליזמקו מגוון רחב של מדפסות, מכשירים משולבים ומכונות צילום (שחור לבן או צבע) המתאימים לכל גודל או סוג של משרד.

מה היתרון של מכשיר צבע במשרד?

עם הירידה הגדולה בעלויות הדפסת הצבע במדפסות הלייזר, קל להבחין ביתרונות של הדפסה צבעונית בעסק.

לצבע יתרונות רבים – המסמכים נראים מקצועיים יותר ומניעים את הקוראים לפעולה מהירה יותר (חשבוניות בצבע יגיעו לראש הרשימה וישולמו מהר..), הוא מאפשר למידע להיות זכיר יותר וקל להבנה; ובאופן כללי גורם לקוראים לספוג את האינפורמציה הרלוונטית.

לצבע יש כוח – הצעת מחיר שתוגש בצבע תתבלט מול האחרות, תמונה תגרום למסמך להיות אפקטיבי יותר, הדגשה צבעונית של מבצע תגרום להצלחה גדולה יותר וכולי.

מדוע השירות של יזמקו נחשב לטוב ביותר בתחום המדפסות ומכונות הצילום?

מדפסת או מכונת צילום עלולות להוות "צוואר בקבוק" בפעילות המשרד.

חברת יזמקו מחוייבת לאפשר לכל לקוחותיה עבודה שוטפת, במינימום הפרעות.

 ביזמקו קיים מערך השירות הגדול ביותר בענף וכולל, בין היתר:

  • למעלה מ- 50 טכנאי שטח המספקים שירות באתר הלקוח, בפריסה ארצית.
  • מוקד טלפוני המונה כ- 25 נציגים לצורך פתרון תקלות מיידי, כבר בשיחה הראשונה.
  • שירות תמיכה מרחוק לצורך פתרון תקלות הקשורות לסביבת העבודה והתוכנות הקשורות למדפסת.

לא בכדי ליזמקו יש למעלה מ- 10,000 לקוחות שבעי רצון.

 

בעת תקלה, האם חברת יזמקו מתקנים אותה בבית העסק של הלקוח?

בעת תקלה במכונה ובמידת הצורך, טכנאי יגיע למשרד הלקוח ושם יתקן את התקלה (בו במקום).

במידה והתקלה אינה ניתנת לתיקון, ייקח הטכנאי את המכונה והלקוח יקבל מכונה חליפית (עד לסיום תיקון)

מה לגבי פתרונות לניהול ההדפסות במשרד?

תחום הניירת המשרדית עבר בשנים האחרונות מהפכה.

ההסתכלות כיום של רוב העסקים אינה רק על המדפסת כמוצר חומרה אלא שילוב כלי תוכנה יחד עם המכשירים האופטימליים, על מנת ליצור מערכת המייעלת את העבודה, עוזרת בקיצוץ הוצאות מיותרות ומעניקה יכולת לשליטה ובקרה מלאה.

שימוש והטמעה נכונה של פתרונות ההדפסה יכולים להביא לחסכון של עד 30% בעלויות ההדפסה במשרד!

ליזמקו מחלקת פיתוח ייחודית המפתחת כלים ופתרונות ללקוחותיה.

הייחודיות מתבטאת בכך שצוות הפיתוח מתכנת את הפתרון מראשיתו ועד סופו לכל לקוח, זאת בהתאם לצרכיו הייחודיים ובהתאם לאפיון שבוצע עבורו.

בזכות השילוב עם מכשירי קיוסרה, מערכת השליטה והבקרה אינה דורשת אבזור נוסף וכל הפעולות מבוצעות ישירות מול מסך המכונה.

למי יזמקו מספקת שירות?

חברת יזמקו מעניקה שרות בפריסה ארצית ליותר מ- 10,000 עסקים, בתחומים וגדלים שונים.
בין הלקוחות: בתי חולים, מוסדות חינוך, חברות פיננסיות , עורכי דין, רואי חשבון, סוכנויות ביטוח, עמילי מכס ועוד.

למה להתחייב לתקופת זמן וכמות פעימות מינימלית?

ישנן מספר סוגי התקשרויות בחוזה השרות, כאשר הנפוצה ביותר נקראת "הצבה", בה הלקוח אינו רוכש ואינו משלם ישירות עבור המכשירים.

בתמורה להצבת המכשירים מוסכמת תקופת ההצבה וכן מינימום פעימות המונה.

עצם ההתחייבות מאפשר ללקוח לקבל ציוד ללא הוצאות הנובעות מהעלות הראשונית של הרכישה ובכך לשלם עבור השימוש בלבד.