מגזין הפתרונות של יזמקו

מדפסת משולבת

כמנהלי עסק אתם בוודאי מודעים לחשיבות הרבה של משרד שפועל בצורה יעילה, כך שהעובדים יוכלו למלא אחר משימותיהם בצורה הטובה ביותר שרק אפשר. הדבר מביא להגברת התפוקה, תוך חיסכון רב בשעות עבודה. מעוניינים לשדרג משרד קיים או נמצאים בעיצומו של תכנון משרד חדש? להלן סקירה של הדברים שחשוב כי תרכשו למשרד שלכם.

 

מיכון משרדי – הבסיס למשרד מתקדם ויעיל

כיום לא ניתן למצוא משרד שמסוגל להתנהל ללא מיכון מתאים, ובמילים אחרות, ללא פתרונות אלקטרוניים מתקדמים שמייעלים את פעילותו. קטגוריית המיכון המשרדי כוללת בתוכה פריטים רבים ומגוונים כגון מדפסות, סורקים, מכונות צילום, מכשירי פקס, מגרסות, כספות, מכונות כריכה, למינציה וגיליוטינה, כאשר כיום ניתן למצוא גם פתרונות משולבים שכוללים כמה פריטים בתוך מכונה מתקדמת אחת (למשל, מדפסת משולבת פקס ומכונת צילום). כל אחד מסוגי המכונות מגיע במגוון רחב של רמות טכנולוגיה, מה שיאפשר לכם רכישה מושכלת בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם. הפתרונות המתקדמים ביותר מאפשרים עבודה נוחה דרך הרשת כך שניתן לבצע הדפסה אלחוטית, לתקן תקלות מרחוק, לנהל הרשאות שימוש ואפילו לבצע ניטור של כמויות השימוש. המגוון הרחב אף מאפשר לקחת בחשבון קריטריונים נוספים דוגמת מקום במרחב, עלות פר שימוש ועוד.

 

הציוד הנלווה שעושה את ההבדל

לאחר שמציידים את המשרד בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, יש להשלים את משימת השדרוג או ההקמה עם ציוד משרדי נלווה, שיקל מאוד עליכם ועל העובדים שלכם. להלן כמה דוגמאות לכך:

  • לוחות ומקרנים – ישנם לוחות מסוגים שונים (שעם, פלסטיק, זכוכית) ומקרנים מגוונים שמתאימים לכל סביבת עבודה (מקרני חצובה, מקרני גלילה ידניים או חשמליים, מקרנים צמודי קיר ועוד).
  • כלי כתיבה – עפרונות, עטים מכל הסוגים (כדוריים, מחט ופשוטים), טושים רגילים (מרקרים, פרמננטיים, כאלה שמתאימים ללוחות מחיקים) ואף כאלה שמיועדים לבדיקת שטרות.
  • אמצעי הדבקה – סרטי הדבקה, דבקים נוזליים, דבקי סטיק ואקדחי דבק.
  • פתרונות אחסון חכמים – קלסרים, תיקיות, תיקי תלייה, סדרנים והרמוניקות.
  • ניקוב ושידוך – שדכנים, מחוררים, סיכות שידוך, חוצי סיכות ואקדחי סיכות.
  • נייר ומוצריו – ניירות צילום והדפסה, מעטפות, דפדפות, פנקסים, מחברות, גלילים לקופה ומכונות חישוב.
  • פריטים נוספים – מספריים, טיפקס, מחדדים, מחקים, גומיות, סרגלים, יומנים וארגוניות, חותמות, דיו ועוד.

 

בחירת הספק

לסיום, קבלו טיפ קטן מאיתנו – כיום הנטייה היא להימנע מרכישות מפוזרות ולבצע את כל הזמנת הציוד מספק אחד. באופן זה ניתן ליהנות מהתאמה מושלמת לצרכים, לחסוך רבות בעלויות בשל רכישה סיטונאית ואף לבצע הזמנות קבועות בכל חודש בצורה נוחה יותר. ספק איכותי אף יוכל לספק לכם פריטים נוספים שיתרמו רבות למשרד שלכם, דוגמת ריהוט משרדי מגוון (החל מכיסאות ושולחנות ועד לכונניות והדומי רגליים), מוצרי ניקיון (פחי אשפה, מטליות, שקיות) ואף את כל הציוד הדרוש למטבח משרדי מאובזר ונוח (כלים חד פעמיים, מפיות ועוד).

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *