כך תשתמשו במכונת הצילום שלכם
כמו כל דבר שבו אנו משקיעים את כספנו, גם כשאנו רוכשים מכונות צילום, נרצה שהן יחזיקו מעמד וישרתו אותנו תקופת זמן ארוכה.
לכן, על הרוכש לדעת כיצד להשתמש במכונה כך שהיא תצליח להחזיק מעמד כמה שנים טובות, תשרת את כל מי שזקוק לה ותהיה יעילה ופרקטית.
מיקום מכונת הצילום
בשלב ראשון חשוב לדעת היכן למקם את המכונה.
מכונה צריכה להיות ממוקמת במקום שהגישה אליו נוחה ויעילה.
המיקום אמור לאפשר גישה נוחה וקלה לכל מי שמעוניין להדפיס או לבצע פעולה במכונה.
אסור שהמכונה תהיה קרובה לאזור לח ועליה להיות מוגנת מפני מכות או התנגשויות של חפצים כגון:
כיסאות משרדיים על גלגלים או דלתות של ארונות.
רצוי שהמכונה תמוקם באזור מואר שבו ניתן יהיה להבחין באיכות ההדפסה, אך לא במקום שבו יש אור שמש ישיר.
חשוב לשים לב שהגישה למדף הניירות תהיה זמינה, נוחה ולא מסורבלת, וכמובן שיש למקם אותה בצמוד לקיר ובקרבת שקע חשמל.
הדרכה מסודרת
כשאתם רוכשים מכונת צילום לעסק שלכם, חשוב שתבצעו הדרכה מסודרת לכל העובדים על דרכי השימוש בה.
אולי חלק מהעובדים ירגישו שאין הם זקוקים להדרכה זו ושהם יודעים איך לתפעל כל מכונה, אך עדיין כדאי תרעננו את זיכרונם בכמה פונקציות חשובות.
המטרה בהדרכה היא להעביר לעובדים את כל הפונקציות של המכונה:
כיצד יש להשתמש בה בשגרה, מה התכונות שלה ואיך היא מייעלת את העבודה.
הדרכה זו תהיה אפקטיבית מאוד לעובדים רבים וכמובן תחסוך בעיות ותסכול בעתיד.
אם עובד אינו יודע איך לתפעל את המכונה, הוא עשוי לשנות את ההגדרות שלה ולעשות שגיאות, ובמקרה קיצוני אף לגרום לה נזק.
לכן הדרכה מסוג זה היא בהחלט יעילה ונחוצה.
מינוי אחראי על צרכי המדפסת
בנוסף, כדאי שיהיה אדם אחד שממונה ואחראי על המדפסת.
הוא יהיה אחראי לתחזוקה השוטפת שלה, יוודא שהיא תמיד מלאה בדיו ובנייר מתאים, ויזמין חדשים כאשר יש חוסרים.
זהו האיש הראשון שאליו פונים כאשר נתקלים בבעיה כלשהי, והוא זה שידע לתת מענה הולם או להזמין שירות תיקונים בעת הצורך.
מינוי מסוג זה ימנע מצב שבו כל אחד מתעסק עם המכונה וגורם לה נזק.
שירות לקוחות טוב
בעת רכישת מכונת צילום, כדאי לדעת שהחברה ממנה רכשתם מסוגלת ומוכנה לתת מענה בכל מצב של תקלה או שאלה.
ודאו שיש לכם איש קשר מטעם החברה, שאליו אתם פונים במקרה של בעיה ושהוא אכן זמין לתקן את התקלה שנוצרה או לתת מענה לכל עניין הקשור למכונה.