כיצד שולטים בהוצאות ההדפסה?
מתי בפעם האחרונה בדקתם מהן עלויות שירותי ההדפסה של המשרד שלכם? מיכון משרדי מתברר לעיתים כאחת ההוצאות המרכזיות של המשרד, בייחוד אם אתם משתמשים במכונות ישנות ולא חסכוניות. אם לדוגמה יש לכם מדפסת למשרד שכבר מתחילה "לקרטע", ייתכן כי חלק גדול מתקציב המיכון מבוזבז על דפים ה"נתפסים" במכונה או על טונר בלתי יעיל. מכונות חדשות לעומת זאת הן אפקטיביות הרבה יותר ומאפשרות לחסוך בדיו ובביקורי טכנאי לתיקונים. דגמים מסוימים אף יאפשרו לכם לעקוב אחר היקפי עבודות ההדפסה ולהגדיר משתמשים מורשים שרק הם יוכלו לעשות שימוש במכונה.
תגובות