למה יזמקו?
למה שתתפשרו? יזמקו - הבחירה הנכונה
אנו מאמינים שללקוחותינו מגיע הטוב ביותר, הן מהמוצרים וכמובן מרמת השירות.
בכל אחת מהמחלקות שלנו, אנו מציעים רק את המוצרים האיכותיים ביותר:
מחלקת המיכון המשרדי – מדפסות לייזר, מכונות צילום ומדפסות משולבות תוצרת KYOCERA יפן.
מחלקת המשקאות למשרד – מכונת DRINKA ALL IN ONE – כל המשקאות למשרד במכשיר מהפכני אחד, מכונות קפה למשרד עם טחינת פולי קפה ושימוש בחלב מוקצף וכן ברי סודה עם סינון מקסימלי.
מחלקת המחשוב העסקי – שרתים, מחשבים ומוצרי חומרה מהיצרנים המובילים בעולם.
חברת יזמקו חרטה על דגלה את נושא השירות וזהו החזון שמלווה אותנו כבר למעלה מ- 45 שנים.
תפקידנו לסייע לעובדי המשרד לנהל את העסקים כרגיל על ידי מתן שרות מקצועי ואמין.
ספק אחד בטלפון אחד
אנו מציעים ללקוחותינו פתרון מקיף למשרד בתחומים שונים – מדפסות, מחשוב
ושתיה. אין צורך לעבוד מול מספר רב של ספקי שירות אשר איכותם המקצועית
ורמתם שונה – יזמקו זמינה בטלפון אחד לכל השירותים עם מענה מהיר ומקצועי.
טכנאי יזמקו עוברים הכשרות ומיומנים במתן שירות במחלקות השונות והמוקד
הטלפוני מאוחד לכולם.
כך, במספר טלפון אחד תקבלו מענה לכלל הדרישות של המשרד!
מוקד טלפוני אנושי
זקוקים לשירות למדפסת? רוצים להזמין קפה? מעוניינים להצטרף לשירות המחשוב?
לכל פניה שלכם תמצאו תשובה אצלנו. אחד הדברים המתסכלים ביותר, שכל אחד
מאתנו נתקל בו, הוא המענה האוטומטי לשיחות הטלפון. אנו ביזמקו חסכנו את התסכול
הזה ולכן אצלנו תמיד תקבלו מענה אנושי כבר בשיחה הראשונה. ובמקרה של תקלות –
נציגי המוקד מיומנים במתן מענה ראשוני מיידי כדי לחסוך לכם זמן ועצבים.
מערך פריסה של טכנאי שירות בכל רחבי הארץ
מקצועיות בראש ובראשונה! אנו מעסיקים כ-60 טכנאים בפריסה ארצית, המגיעים במהירות
למשרדי החברה. כל הטכנאים מצוידים במערכת GPS ברכבם המאפשרת איתור הטכנאי
הקרוב ביותר ללקוח לצורך שליחתו המיידית לטיפול בתקלה. כמו כן, כל טכנאי מחזיק ברשותו
מחשב נייד המחובר באופן קבוע למערכות החברה, לצורך קבלת מידע רלוונטי בטרם הגיעו
לטיפול בקריאה. רוב הטכנאים המועסקים אצלנו נמצאים בחברה פרק זמן העולה על 10 שנים
ואף 20 שנים, מתוקף זאת הם האוטוריטה בתחומים הרלוונטיים ויעמדו לצידכם בכל בעיה.
תמיכה מרחוק, התחברות מרחוק
למה לחכות ולהפסיד זמן יקר?
לפעמים המדפסת נתקעת או שהמחשב עובד לאט ותמיד זה קורה בזמן הכי קריטי.
רוב קריאות השירות נפתרות באמצעות התמיכה מרחוק של יזמקו.
מחלקת המחשוב שלנו פותרת 85% מהבעיות על ידי התחברות מרחוק!
בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים, התומכים שלנו פותרים מיידית את הבעיה
בהתחברות מרחוק, במינימום זמן וחוסכים המתנה מיותרת!
התראות אוטומטיות
נגמרו הסחות הדעת המיותרות!
הטונר עומד להסתיים? המדפסת תשלח לנו מייל אוטומטית ותתריע לנו על כך עוד לפני
שבכלל התקשרתם – והטכנאי כבר בדרך אליכם עם טונר חדש.
נמאס לכם להתקשר לדווח על מונה המדפסת? המדפסת תשלח אלינו לבד את המונה העדכני.
הזמן שלכם יקר מדי בשביל להתעסק בזוטות, תנו לנו לדאוג לדברים האלה.
מלאי חלפים
כל טכנאי שטח מחזיק ברכבו את כל הציוד לפתרון כלל הבעיות.
הטכנאי גילה בעיה שמצריכה רכיב מיוחד? לא תאלצו לחכות להגעת הרכיב ולתיאום
הגעת טכנאי פעם נוספת. הטכנאי שלנו יפתור את הבעיה בעת גילוייה ולא יעזוב עד
אשר המשרד שלכם יחזור לפעילות תקינה.
במידה ולא ניתן לפתור את התקלה במקום, יזמקו מתחייבת להציב אצל לקוחותיה מכונה
חלופית עד לסיום תיקון התקלה במעבדות החברה.
מחלקת פיתוח עבור פתרונות מתקדמים
לכל עסק צרכים שונים ודרישות ייחודיות. צוות הפיתוח שלנו מפתח
פתרונות תוכנה המותאמים לאותן דרישות וזאת לאחר שביצענו יחד
אפיון צרכים. במחלקת המיכון המשרדי אנו מפתחים פתרונות לצורך
ניהול טוב יותר של מערך ההדפסה בארגון כגון שליטה ובקרה, התראות,
הרשאות ומערכת דוחות. במחלקת המחשוב אנו מבצעים פרויקטים
בתחום האינטגרציה ובניה נכונה של מערכת המחשב.