מגזין הפתרונות של יזמקו

הבדלים בין סוגי מדפסות

דגמים חדישים של מדפסות יוצאים לשוק ללא הרף, מה שלא פעם הופך את קניית המדפסת לתהליך מעט מאתגר. כדי לוודא שאתם בוחרים את המדפסת המתאימה, במסגרת התקציב שלכם, עליכם להבין קודם כל את הצרכים שלכם על בסיס יומיומי. לאחר מכן עליכם להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים של מדפסות כדי לבחור את הדגם שיספק את המענה הטוב ביותר.

הסוגים העיקריים של מדפסות הקיימות בשוק

מדפסות הזרקת דיו

מדפסות הזרקת דיו הן סוג נפוץ ורואים אותן בעיקר בבתים פרטיים ובעסקים קטנים. יש סוגים שונים של מדפסות הזרקת דיו, את רובן ניתן להשיג במחירים נמוכים יחסית. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שישנה עלות נוספת הכרוכה בהחלפת מחסניות הדיו כשהן נגמרות.

המדפסות הפופולריות ביותר אלו מדפסות הזרקת דיו רב תכליתיות (all in one), כאשר המחירים, הפונקציות, והגודל שלהן משתנה, מה שמעניק לכם יותר אפשרויות.

העלויות הראשוניות של מדפסת הזרקת דיו עשויות להיות מינימליות, אך בסופו של דבר אתם עלולים לשלם יותר לאורך זמן אם תצטרכו להחליף את הדיו לעיתים קרובות. מדפסות אלו יכולות להדפיס בשחור לבן או בצבע והן כוללות יכולות הדפסה, סריקה והעתקה.

מדפסות לייזר

מדפסות לייזר מתאימות בדרך כלל למשרדים וסביבות אשר זקוקות להדפסות מרובות. מבחינת הגודל, הן זמינות בגדלים שונים בהתאם לסוגי עבודות ההדפסה הנדרשות. ההשקעה הראשונית במדפסת לייזר עשויה להיות גבוהה יותר בהשוואה למדפסת דיו, אך מכיוון שהן מותאמות להדפסת כמויות גדולות של נייר, הן יותר חסכוניות במחשבה לטווח הרחב. בנוסף מדפסות לייזר עובדות מהר יותר בהשוואה למדפסות דיו ועלות הטונר נמוכה יותר.

ישנם סוגים שונים של מדפסות לייזר, ביניהם:

  • מדפסות לייזר צבעוניות – מדפסות לייזר צבעוניות יהיו הבחירה המושלמת כאשר אם אתם רוצים להדגיש גרפיקה מיוחדת על המסמכים, או להדפיס איורים וכדומה. למרות שההדפסות יראו נהדר, אם אתם רוצים להדפיס תמונות בצורה מקצועית, כדאי בכל זאת לקנות מדפסת ייעודית למטרה זו.
  • מדפסות לייזר שחור לבן – מדפסות אלו הפכו אומנם לפחות נפוצות לאחר שהמדפסות הצבעוניות הפכו לנגישות יותר ומהירות לא פחות. עם זאת מדפסות לייזר שחור לבן נחשבות למאוד משימתיות ויכולות להדפיס עבורכם דפים במהירות גדולה מאוד באיכות גבוהה. בנוסף, הן יותר חסכוניות לאלו שרוצים להפחית את עלויות ההדפסה.
  • מדפסת לייזר משולבת – מדפסת לייזר משולבת תהיה בחירה מעולה כאשר אתם זקוקים להדפיס כמויות גדולות של מסמכים אך רוצים שהמדפסת שלכם תבצע הרבה יותר מרק הדפסה. מדפסות אלו כוללות גם סורק, מכונת צילום, פקס ושליחת מסמכים במייל, כך שבמכשיר אחד אתם מקבלים עולם שלם של אפשרויות לסביבת העבודה שלכם.

ולבסוף,

מציאת המדפסת המתאימה ביותר לצרכים שלכם עשויה להיות מעט מאתגרת. למרבה המזל, עומדות לרשותכם אפשרויות בחירה מרובות ודגמי מדפסות שמתעדכנים ומתחדשים ללא הרף. לפני שאתם רוכשים מדפסת, בדקו שיש לה את כל הפונקציות הנדרשות בהתאם לעבודות ההדפסה שעליכם לעשות ושהיא משתלמת. המדפסת הנכונה תעשה את העבודה ביעילות ובמהירות, ללא עלויות מרובות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סרטון החודש
החלפת טונר: דגמים FS3920DN/FS3900DN/FS4000DN
נשמח לדבר 3730*