המדריך המלא: כך תבחרו ספק למיכון משרדי
מיכון משרדי, הוא חלק חשוב בכל עסק. הוא עוזר לכם לבצע את העבודה, בצורה יעילה.
לכן חשוב לבחור ספק מקצועי ואמין, למיכון המשרדי, שיוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר, ואת הציוד המקצועי והמתקדם ביותר.
בחירת ספק למיכון משרדי, היא משימה לא פשוטה בכלל.
ישנם ספקים רבים בשוק, לא כולם אמינים, לא כולם מציעים שירות מתקדם מספיק.
כל אחד מהם עם היצע שירותים ייחודי לו, כך שקשה להשוות ביניהם.
איך תדעו מי הספק שנכון עבורכם?
כך תבחרו ספק למיכון משרדי. בואו נדבר על זה.
שישה כללים, כך תבחרו ספק למיכון משרדי
להלן שישה כללים, כך תבחרו ספק למיכון משרדי:
- הגדירו את הצרכים שלכם. על מנת לדעת איך לבחור ספק למיכון משרדי, אתם חייבים קודם כל למפות את הצרכים שלכם.
למשל: מהו סוג הציוד שאתם צריכים, כמה עובדים ישתמשו בו?
מה התקציב שלכם? תרצו לשכור או לרכוש?
אתם צריכים שירות תחזוקה ותיקונים לכל אורך השימוש, או רק רכישה ולסיים את ההתקשרות?
אתם צריכים שירותי הדפסה, או גם סריקה וצילום?
ככל שתגדירו את הצרכים שלכם בצורה טובה יותר, כך תבחרו ספק למיכון משרדי בצורה מהירה וטובה יותר.
- קראו חוות דעת של לקוחות, באתרי דירוג כמו גוגל.
צפו בחוות דעת מצולמות:
דרך מצוינת ללמוד על ספק למיכון משרדי, היא לקרוא מה הלקוחות שלו אומרים עליו.
ברשת תוכלו למצוא מגוון עצום, של חוות דעת חיוביות ושליליות, על ספקים שונים.
חוות דעת של לקוחות, יעזרו לכם ללמוד על השירות של הספק, לפני ואחרי הרכישה וההשכרה.
וכן, על איכות המכשור, האמינות שלו, הרמה הטכנולוגית שלו, וכמובן על היחס של הספק ללקוחות שלו.
- קבלו הצעות מחיר מכמה ספקים:
לאחר שהגדרתם את הצרכים שלכם, וקראתם חוות דעת של לקוחות, כך תבחרו ספק למיכון משרדי:
הגיע הזמן לקבל הצעות מחיר מכמה ספקים שונים.
קבלת הצעות מספקים שונים, של מכירת או השכרת מדפסות למשרד, תאפשר לכם להשוות בין המחירים והשירותים, ולמצוא את ההצעה הטובה ביותר בשבילכם.
- שאלו את השאלות הנכונות: כאשר אתם פונים לספק מיכון משרדי, חשוב שתדעו מה לשאול אותו.
למשל:
- מהי מדיניות ההחזרה שלכם? תוך כמה זמן, מה אתם גובים במקרה של החזרה או ביטול, ובאילו תנאים?
- מה יש לכם להציע בתחום ההשכרה, ובתחום המכירה של מיכון למשרד?
- מהי מדיניות האחריות שלכם? לכמה זמן, מה כלול באחריות על שירותים או מוצרים לעסק?
- מהי מדיניות השירות שלכם, שעות הפעילות של השירות, הזמינות שלו ועוד.
- מהי תכנית שירות התחזוקה השוטפת שלכם, למקרה שאנחנו רוצים תכנית קבועה.
- מהי תכנית השירות לפי קריאה שלכם?
- במקרה של עסקה גדולה, חשוב לפגוש את הספק פנים אל פנים:
כך תבחרו ספק למיכון משרדי, בלב שקט, לאחר היכרות אישית אתו.
בפגישה תוכלו להתרשם ממנו, בצורה טובה יותר.
לשאול אותו שאלות, ולקבל מידע נוסף על החברה והשירות. - סמכו על האינטואיציה שלכם:
אם אתם מרגישים בנוח עם הספק, סביר להניח שזו בחירה טובה.
אם לא נוח לכם אתו, רצוי שתבדקו ספקים אחרים, או אפילו, איש קשר אחר, בחברה שאתם מעוניינים בה.
לסיכום, בחירת ספק למיכון משרדי, היא משימה חשובה מאוד.
זו התקשרות לטווח רחוק, וחשוב שתכנסו אליה מתוך שיקול דעת מקיף, ואחריות.
על ידי ביצוע ההמלצות האלו, כך תבחרו ספק למיכון משרדי, שתהיו רגועים ובטוחים, שהוא המתאים ביותר לצרכים שלכם.
סימני אזהרה לספק של מיכון משרדי
כאשר אתם מחפשים ספק למיכון משרדי, חשוב שתהיו מודעים לסימני אזהרה.
הם יכולים להצביע על כך, שאולי הספק שלכם לא אמין, לא מקצועי, או לא מתאים לכם מסיבות אחרות.
להלן כמה סימנים שחשוב לשים לב אליהם, ולהבין איך כך תבחרו ספק למיכון משרדי, וכך תברחו ממנו.
מחירים נמוכים מדי:
אם המחיר שהספק נותן לכם נמוך מדי, זה עלול להיות סימן שהציוד, או השירותים שלו לא איכותיים, או לא מתקדמים מספיק.
חוות דעת שליליות:
אם אתם מוצאים אחוז גבוה, של חוות דעת שליליות. זה יכול להוות סימן לכך, שיש בעיות עם השירות, או המוצרים שלו.
כמובן, קחו בחשבון, שתמיד יכולה להיות חוות דעת שלילית בודדת, בין הרבה נלהבות, כי לכל אחד יש אויבים….
חוסר שקיפות:
אם הספק לא מוכן לתת לכם, מידע ברור ומפורט על המוצרים והשירותים שלו, זה עלול להיות סימן שהוא מסתיר משהו, שעלול לפגוע בכם בעתיד.
לחץ לרכוש:
ספק למיכון משרדי, צריך להבין שזו החלטה כמעט גורלית, לעסק שלכם.
אתם חייבים לקחת את הזמן להתלבט, ולהחליט ביישוב הדעת.
אם הספק מפעיל עליכם לחץ, לרכוש משהו שאתם לא צריכים, או לא סגורים עליו, זה יכול להיות סימן, שהוא רוצה את האחוזים שהוא מרוויח עליכם, ואין לו את היושרה, לדאוג לאינטרסים האישיים שלכם.
חוסר שירות:
אם אתם לא מקבלים מענה ותמיכה כמו שצריך, מחברת השירות של הספק, זהו אות שאתם צריכים לברוח מהספק כמה שיותר רחוק.
סימני אזהרה אלו, צריכים לעזור לכם בהבנה, בנושא איך תבחרו ספק למיכון משרדי.
שאלות נפוצות:
כיצד חוות דעת של לקוחות עוזרות בבחירת ספק למיכון משרדי?
חוות דעת של לקוחות הן מקור מידע חשוב, המאפשר לכם ללמוד על רמת השירות, אמינות הספק, והאיכות של המכשור שהוא מספק. כך תבחרו ספק למיכון משרדי שיהיה מקצועי ואמין, ושתוכלו להיות בטוחים שהלקוחות הקודמים שלו ממליצים עליו.
מהם סימני האזהרה שיכולים להצביע על כך שספק מיכון משרדי אינו מתאים?
סימנים כמו מחירים נמוכים מדי, חוות דעת שליליות רבות, חוסר שקיפות, ולחץ מצד הספק לרכוש מוצרים, יכולים להוות דגל אדום. אם אתם מזהים אחד או יותר מסימנים אלו, כדאי לשקול לבחור ספק אחר. כך תבחרו ספק למיכון משרדי בצורה מבוקרת ותימנעו מטעויות.
יזמקו – חוסכת לכם התלבטויות
יזמקו חרטה על דגלה את נושא השירות. בצורה הפשוטה והברורה ביותר.
אצלנו תקבלו שירות מעולה מהרגע הראשון, ועד סוף ההתקשרות (וגם אחר כך, תהיו בטוחים!).
השירות שלנו אנושי מהרגע הראשון, מקצועי במיוחד, וכולל שירות לקוחות טלפוני, השתלטות מרחוק לפי צורך על מנת לעזור לכם לפתור בעיה, וכמובן גם שליחת טכנאים לפי צורך, עד למשרד שלכם, לטיפול בתקלה.
יזמקו משכירה ומוכרת מיכון משרדי, ומספקת שירות לרוכשים ולשוכרים, לפי ההתקשרות עליה סיכמנו.
אצלנו תהנו, ממיכון משרדי מתקדם מהשורה הראשונה, ומפרודוקטיביות גבוהה במיוחד במשרד שלכם.
מחכים לכם, צרו איתנו קשר ותתחילו להנות מהשירות!