מגזין הפתרונות של יזמקו

חומרי אריזה לבית העסק

דמיינו את הסצנה הבאה: אתם רוצים לנייד מדפסת נייר מדירה אחת לשנייה או אולי החלטתם לצבוע את המשרד ואינכם מעוניינים שהמוצרים האלקטרוניים יתלכלכו ואולי אתם פשוט שולחים מוצרים ללקוחות וצריכים להגן על המוצרים בעת השילוח, מה שבטוח אתם חייבים פתרון לשמירה על המוצרים בדרך הטובה והמוגנת ביותר.
כאן נכנסים לתמונה מוצרי אריזה, שיכולים לסייע לכם בהגנה על מוצרים שונים כאשר כדאי שכל עסק יחזיק פתרונות אריזה במגוון גדלים וממגוון חומרים מעטיפות דרך קופסאות ועד דבקים שונים.
לפניכם הצעות לחומרי אריזה שכדאי להחזיק במשרד לכל מקרה שיבוא:

המארז הנכון בזמן הנכון

קופסאות יכולות להיות מאוד שימושיות למעבר משרד, כשעובד משנה עמדה או כאשר רוצים לבצע שיפוץ ומעוניינים לשמור על הפריטים בצורה מאובטחת.
קיימות קופסאות מקרטון או פלסטיק ואפשר להתאים את המידות של המארז לתכולה המבוקשת. ישנן קופסאות גליות או מתקפלות וככל שהן יותר עבות כך הן יותר קשיחות ויכולות לשמור יותר טוב על התכולה.
אגב, ככל שהמשקל של הפריטים כבד יותר כך יש לקחת בחשבון שיהיה צורך בחומר עמיד יותר כמו פלסטיק או לבחור מבין העוביים השונים.

עטיפת בועות אף היא נחשבת לחומר אריזה יעיל מאוד שעשוי מבועות אוויר שמספקת ריפוד וגם מצוינת להגנה על פריטים בעלי נטייה להישבר כי היא בולמות זעזועים.
ישנן גם עטיפות נמתחות כמו ניילון נצמד, שנחשב יעיל ורב תכליתי בעיטוף מוצרים וגם מגן מפני אבק או חדירה של לחות – יעיל לאיטום של מוצרים שצריך לשמור עליהם יבשים או נקיים.
ישנם סוגים שונים של ניילונים לכיסוי, לעטיפה וליווי וגם במקרה הזה יש לקחת בחשבון גודל ועובי של הניילון.

חומרי אריזה לבית העסק
חומרי אריזה לבית העסק

סרט דביק הוא סרט אריזה הנחשב לאמצעי לעטוף או לחזק מארזים או כשמעוניינים להעניק להם שכבת איטום נוספת. שימו לב לתהליך הסגירה והאיטום ועל כך שהמשלוח יישמר כיחידה אחת ושיהיה גם פשוט לאחר מכן להסיר או לגרד את הדבק והוא לא יפגע במוצר עצמו.
חשוב לציין שכדי לשלוט היטב בניילון הנצמד, ניתן להצטייד מראש בידית לניילון נצמד אשר מאפשרת אחיזה נוחה ויציבה של גליל הניילון וכך מקלה על פעולת העטיפה כמו גם יכולה לקצר את התהליך ולחסוך בחומר.

רצוי להצטייד בסרטי סימון ואריזה לא רק לסגירה אלא גם להבחנה בין המארזים ומיתוג.
בפריטים רגישים במיוחד כדאי להשתמש גם בחומרי דפינה כמו קצף פוליאוריתן, פלסטיק ונייר למילוי ריקנות באריזות ומניעת תזוזה.
כדי לוודא הגנה אופטימאלית כדאי להשתמש בחומרי הידוק וקשירה כמו סרטים, חבלים או רצועות להידוק החבילות.

דעו שישנן גם שקיות שיכולות לשרת אתכם באחסון של פריטים שונים שרוצים לשמור בשקית אטומה.
בכל אופן, חשבו היכן לשמור ולאחסן את הפריטים במחסן של המשרד או במקום שיאפשר גישה מקסימלית.

סוף לבלגן – משלוח מסוגנן

יש חשיבות רבה להתאמת המוצר הנבחר לפריטים כאשר בוחרים מוצרי אריזה, יש להתייחס לשיקולים של עלויות משלוח או אלמנטים של הרמה והובלה, יחס בין אמצעי אריזה למשקל התכולה וכן כדאי לחשוב גם על איך למזער פסולת של אריזות.
למשל באמצעות השקעה בחומרים ידידותיים לסביבה אקולוגיים כמו קרטונים ממוחזרים או במחזור שלהם.
בכל מקרה, כדאי להקפיד על מוצרים איכותיים ולמצוא מקום שמשווק ומוכר אותם במחירים משתלמים תוך דגש על עמידה בסטנדרטים גבוהים. מקום שמציע מגוון רחב של מוצרים במחירים תחרותיים עם אפשרויות הזמנה מקוונת ומשלוח ברחבי הארץ ואפשרות של התאמת פתרונות אריזה ייעודיים ללקוחות עסקיים.
מוזמנים לממתג את המארזים שלכם בגרפיקה בהתאמה אישית, הדפסה של הלוגו והסלוגן ועוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סרטון החודש
החלפת טונר: דגמים FS3920DN/FS3900DN/FS4000DN
נשמח לדבר 3730*