למה איכות ההדפסה כל כך חשובה
כאשר המדפסת הראשונה נכנסה לשימוש, בשנות ה-80 של המאה העשרים, הביצועים שלה היו מוגבלים למדי.
מדפסת הסיכות הזאת שימשה להדפסה של טקסטים בלבד וגם התפעול שלה היה מורכב הרבה יותר לעומת המדפסות החדישות של היום.
לעומת זאת, כיום למדפסת המשרדית שימושים רבים ומגוונים – מלבד הדפסה של חוזים ומסמכים שונים, ניתן גם להדפיס בעזרתה תרשימים ואף תמונות ואיורים.
לצד שימושים אלו, מדפסות רבות מאפשרות להדפיס על גבי מדבקות או ליצור דפי לוגו בקלות יחסית, וכך הן הופכות להיות בעלות תפקיד מרכזי בתהליכי מיתוג העסק.
אך כדי שהמדפסת תוכל לשרת את העסק היטב, חשוב מאוד להקפיד על איכות הדפסה גבוהה, ועל כך – במאמר הבא.
טקסט קריא וברור
כיצד יודעים שהגיעה העת להחליף את המדפסת המשרדית?
יש לכך כמובן סימנים מקדימים רבים – המדפסת מתקלקלת לעיתים קרובות, נתקעת או שפעולתה נעשית איטית.
אך בסופו של דבר, ישנו סימן מרכזי אחד;
כאשר ההדפסה אינה אחידה, כאשר הטקסט אינו קריא או כאשר חלק מן המסמך מטושטש – המדפסת כבר אינה פועלת כנדרש ואיכות ההדפסה נפגעת.
במקרים כאלו, כאשר המסמך אינו מודפס כראוי, מידת הקריאות שלו תיפגע או שלא ניתן יהיה לראות פרטים קטנים מתוך המסמך.
אם מדובר בחוזה או במסמך חשוב אחר, לעניין זה עשויות להיות השלכות חמורות.
למשל, אם לקוח חתם על חוזה שסעיפיו אינם ברורים ייתכן כי הדבר יעורר מחלוקות בעתיד, ואם בשל תקלה במדפסת הודפס רק חלק מהמסמך – הרי שהנזק הפוטנציאלי גדול אף יותר.
על כן, איכות הדפסה גבוהה המאפשרת להפיק טקסט קריא וברור, היא נכס חשוב לעסק.
ביסוס המוניטין של העסק
הלקוחות שלנו רוצים להיות בטוחים שהם בוחרים את הטוב ביותר.
לכן, בכל מפגש עם לקוחות פוטנציאליים או עם לקוחות קיימים, נציגי הארגון עושים מאמצים רבים על מנת להדגים את איכות העסק ואת יכולותיו.
לעיתים הלקוח כלל אינו מודע למכלול המאמצים המושקעים בטיפול בו, והוא עלול לשים לב דווקא לפרטים הקטנים ביותר.
אם לדוגמה מוגש לו מסמך שהודפס עקום על דף לוגו, אם הוא מתקשה לקרוא את הכתוב בשל רמת הדפסה ירודה או אם הדף חתוך או מקומט – כל אלו מותירים רושם על הלקוח, גם אם הוא אינו מביע זאת בפני בעל העסק.
כדי לעשות רושם חיובי חייבים להקפיד על כך פרט ופרט; הדף צריך להיות נקי בלי כתמים וסימנים, הלוגו צריך להופיע בבירור והטקסט חייב להיות ברור.
לכן, חשוב לבחור מדפסת משולבת איכותית ומומלץ להיעזר בשירותי השכרת מדפסות שיסייעו להתאים עבור העסק את הפתרון הנכון עבורו.
לא רק הדפסה
כאשר מדפיסים מסמכים כלשהם יש לזכור – ייתכן כי בהמשך תדרשו לסרוק את אותו המסמך או לשלוח אותו בפקס או בדוא"ל לעמית לעבודה או ללקוח.
סריקה, צילום, שליחה בפקס – כל פעולות אלו עלולות לגרום לירידה באיכותו של המסמך.
לכן, אם איכות ההדפסה הייתה ירודה מלכתחילה, הרי הלקוח או העמית המקבל לידיו עותק של המסמך יתקשה עוד יותר לקרוא את הכתוב בו.
על כן, יש לבחור בקפידה מדפסת משולבת מקצועית המאפשרת לבצע את כל הפעולות הללו מבלי לפגוע באיכותו הגרפית של המסמך.
אך לפני שממהרים לרכוש מדפסת חדשה, מומלץ לפנות לשירותי השכרת מדפסות.
באופן זה יזכה בעל העסק לייעוץ מקצועי המותאם עבורו ועבור הצרכים הייחודיים של בית העסק שלו.
מחפשים להשכיר מדפסות למשרד? מיכון משרדי זה רק יזמקו.