מגזין הפתרונות של יזמקו

פותחים משרד חדש? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

כאשר אתם פותחים משרד חדש, אחת המטרות שעומדות לנגד עיניכם היא לספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות, כמו גם ליצור סביבת עבודה מיטבית לעובדים.

יחד עם זאת, סביר להניח שאינכם רוצים להתפשר על סוגיות כמו פרודוקטיביות, או להתעסק בנושאים מטרידים כמו הוצאות ועלויות מרובות.

אנו ביזמקו מבינים את הצורך שלכם להתייעל, כמו גם את הרצון שלכם לחסוך בעלויות בצורה משמעותית, לכן מעמידים לרשותכם one stop shop:

ובה תמצאו את כל הפתרונות המתקדמים לעסק שלכם תחת קורת גג אחת.

מה היתרון ב- one shop stop לעסקים?

לעסקים בסדרי גודל שונים חשוב להגיע לתאימות של כל המחלקות, לפשט את פעולות הניהול בכמה מידות, ולשמור על הוצאות נמוכות בכל התחום של ציוד משרדי, תחזוקה ותיקונים ועוד.

כאן בדיוק עולה הצורך בספק שירותים שמציע מעטפת שירותים שלמה לעסקים ושפע של פתרונות לכל דרישות המשרד וחללי העבודה השונים, במרחק שיחת טלפון אחת.

היתרון מובהק – אינכם צריכים להתקשר לעשרות ספקי שירותים, אלא שבמרחק שיחת טלפון אחת תוכלו למצוא את כל הציוד והמיכון שאתם צריכים, בהתאמה אישית.

בנוסף, עומדים לרשותכם עוד כמה וכמה יתרונות מעולים:

  • חיסכון גבוה – תאימות גבוהה יותר בין המכשירים והציוד והתאמה אישית לצרכי המשרד ולאתגריו, אלו משתנים שיובילו לאחוזי חיסכון גבוהים.
  • מעקב ובקרה על הוצאות – כאשר עובדים עם ספק אחד יש יותר שליטה על ההוצאות, התשלום נעשה במרוכז, אין צורך לעבוד עם כמה ספקים במקביל.
  • שמירה על סטנדרטים גבוהים – בחירה בספק שירותים בסטנדרט גבוה של איכות תבטיח רמה גבוהה של מוצרים בכל הקטגוריות עבור כל המחלקות.
  • תחזוקה מונעת – כאשר ספק השירותים מציע לכם גם שירותי תחזוקה, התחזוקה המונעת תתבצע עבור כל המיכון והציוד בעסק.
    לא תצטרכו לתאם עם טכנאים נוספים אלא יהיו לכם טכנאים קבועים שיגיעו לעבודות תחזוקה יזומות.

איזה פתרונות למשרד אפשר למצוא ב- one stop shop

אצלנו ביזמקו מספקים מעטפת שלמה של פתרונות לעסקים שונים ברחבי הארץ.

10,000 עסקים ויותר כבר יכולים להעיד על שביעות רצון מרבית מהשירותים שהם מקבלים מאיתנו. אנו נשמח לתת לכם מענה גורף בתחום המיכון המשרדי כך שאם תרצו:

בנוסף אנו הנציגים הבלעדיים של חברת קיוסרה היפנית ויכולים להביא את הטכנולוגיה החכמה, המתקדמת והעדכנית ביותר שקיימת כיום עד אליכם.

מעבר לכך אנו מעמידים לרשותכם מכשירי משקאות מהפכניים ביותר למשרד ואת כל שירותי המחשוב שאתם צריכים במקום אחד.

החברה שלנו עזרה כבר למאות עסקים בסדרי גודל שונים להגדיל את הפרודוקטיביות בעסק שלהם ולהגיע לחיסכון משמעותי בזמן ובעלות.

מדוע כדאי לעבוד עם ספק אחד גדול ולא עם כמה ספקים קטנים?

עסקים רבים אינם מקדישים מחשבה לכל נושא הציוד למשרד אלא מחפשים לקנות את המוצרים הנדרשים במחירים כמה שיותר זולים, וכך חושבים שיגיעו לחיסכון מקסימלי בעלויות.

אך בפועל, אם אתם רוצים להגיע לחיסכון אמיתי ועדיין לא להתפשר על הציוד או על השירות שאתם מספקים, הבנה מעמיקה של הצרכים שלכם והתאמת מוצרי המיכון אליהם בצורה אישית, תניב לכם הרבה יותר חיסכון לטווח הארוך.

ספק מקצועי שפועל בתחום כבר כל כך הרבה שנים, ידע לאפיין את הצרכים שלכם ולהתאים לכם בדיוק את המוצרים שאתם צריכים.

הוא יפעל כדי להוזיל לכם עלויות גם לטווח הרחוק ויהפוך את העבודה במשרד ליעילה ואת המידע שלכם לכמה שיותר מאובטח.

בשורה החתונה:

ספק אחד יציע לכם הרבה יותר יתרונות לעומת עבודה עם כמה וכמה ספקים במקביל.

לכן גם אם נראה לכם שאתם חוסכים בעלויות כאשר אתם בוחרים ספקים רק מטעמי נוחות ומחיר נמוך יותר במקום, אתם למעשה מגדילים אותן כי אינכם בוחרים בפתרון ממוקד שיפשט עבורכם את כל ההתנהלות והתפעול במשרד.

כמו כן לספק אחד גדול ומוכר יש נוכחות ומוניטין והוא יכול לספק אחריות וכתובת במקרים של תקלות, לספק לכם שירותי תמיכה טכנית ותחזוקה ולדאוג שכל המיכון המשרדי שקניתם ישמש אתכם בצורה טובה ויעילה לאורך זמן.

אילו מוצרי מיכון משרדי תוכלו למצוא אצלנו?

אצלנו ביזמקו תוכלו למצוא מגוון גדול של פתרונות מיכון משרדי כמו למשל מכונות צילום משרדיות, מדפסות לייזר, מדפסות משולבת אשר כוללות הדפסה, צילום, סריקה ופקס במכשיר אחד ועוד.

כמובן שאנו נשמח להתאים לכם את מכונות הצילום והמדפסות המושלמות ביותר לצרכי המשרד שלכם.

בין אם סביבת המשרד שלכם תובענית, ובין אם יותר קלילה, אצלנו תמצאו את המילה האחרונה בתחום המיכון המשרדי ותשדרגו את ביצועי המשרד בעלויות נמוכות במיוחד!

מיכון משרדי הוא פשוט ציוד חובה, אף משרד לא יסתדר בלעדיו.

לכן אנו מאמינים שאין שום טעם לקנות מוצרי מיכון משרדי כלאחר יד, יש להשקיע בכך מחשבה ולהבטיח שמידת ההתאמה תהיה מדויקת וטובה.

המיכון שאתם בוחרים יכול להפוך את העבודה שלכם לכמה שיותר יעילה, בטוחה ומיטבית או לעכב את הפעילות העסקית בצורה משמעותית, אתם אלו שבוחרים מה אתם מעדיפים.

אם בחרתם לקחת את העסק שלכם אל השלב הבא אנו כאן עבורכם עם מיכון משרדי מהשורה הראשונה!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סרטון החודש
החלפת טונר: דגמים FS3920DN/FS3900DN/FS4000DN
נשמח לדבר 3730*